Budda

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Att se fram emot (förhoppningsvis).

Av budda - 6 september 2010 20:23

* nya fönster med allt vad det innebär

* kanske kan jag gå på Björs Skifs-uppträdandet i oktober

* stand up-comedy kväll i december

* julkonsert med Sanna, Sonja, Shirley, Måns och Björn i december

* besök från Gävle i december

* resa med arbetet till Stockholm ett par dagar i december

* Skönheten och odjuret på teater i februari

* Göta leijon, Stockholm i april

* kunna träna igen efter op

* byta arbete efter tjänstledigheten

* göra en förändring, stor eller liten, hos frissan


.........   

se framåt

acceptera

fokusera

andas

hoppas

kämpa


Tack för din tid!


 
 
Alex

Alex

6 september 2010 20:33

Det låter som många bra saker att se fram emot! Julkonsert låter bra, jag längtar redan efter jul =)

http://palexalex.blogg.se

 
Ingen bild

viol

6 september 2010 20:43

Tänkt på dig idag=) Tack för allt du delar med dig! Det är en inspiration för mig!

Kram

 
Ingen bild

thile

6 september 2010 20:45

Jeg liker og lese om dine planer og ønsker i månedene fremover. Bra innstilling!
Se fremover, er viktig fokus, vennen.
Så bra med alt du ser frem i mot, og som du skal oppleve.

Tanker fra meg

 
Annci

Annci

6 september 2010 21:05

Wow, vad mycket kul du har att se fram emot. Jag hoppas de stunderna gör de svåra lite lättare.

Och de sista 6 - viktigast av allt!

Tänker på dig!!

http://www.hultstrom.nu

 
Nannis

Nannis

6 september 2010 22:52

Du är stark och modig! :)

Härliga saker att se fram emot.

Tack för svaren i min blogg, intressant med brevvännen. Läser gärna mer om du orkar maila.
kram

http://nannis.blogg.se

 
Margita

Margita

7 september 2010 08:43

Nja, kattungarna är fortfarande mindre än ett marsvin :)
Jisses, vad mycket roligt som väntar dig! Bra att fylla sitt liv på det sättet. Är jag lite dålig på faktiskt.
Mindfulness - mycket bra! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards