Budda

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Busväder...

Av budda - 2 februari 2010 17:52

Jag längtar till våren, solen, pärlhyacinterna, cykelturerna m.m

Men nu är det januari och det är långt till vår.  

  


Glädjen i dag har varit att hälsa på två Rhodesian rigdeback utanför ICA.

Obs, inte dessa två.  Helt underbara glädjekällor.

 


Jag glömde min smörgås (och mössa och hårspänne   ) så magen skrek ganska tidigt. Hade dessutom för litet lunch med så i morgon skall jag inte göra om samma misstag. Har fått brev från USA (Cliff) i dag och jag skall läsa det om igen i kväll. Han är en stjärna.


Hoppas din tisdag varit bra och att du är i trygghet och i värme medan snön yr utanför fönsterna.


Tankar...  


 
 
Margita

Margita

2 februari 2010 20:16

jag med!!!! :-) trädgårdstokig som jag är har jag inte en suck just nu att hitta någon krokus under snart meterhögt? snötäcke.
Men våren kommer! :-)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

3 februari 2010 19:30

Jag utsåg precis ditt foto till Dagens Finaste Bild :-) Vilket otroligt glädje-bus i ögonen!!

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards