Budda

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Hiss & diss.

Av budda - 6 februari 2010 18:14

Hiss:


Barmark mellan snövallarna

Det kommer en vår

Bio på tisdag

Djur, barn och musik (alltid)   

Mitt beslut jag fattat i dag (att kasta delar av mitt godisförråd i sopnedkastet)

Nya svenska tv-serien på fredagar tv 4 ´Solsidan´

Promenad

Gamla tv-serier (Törnfåglarna, Tillbaka till Eden, Skönheten och odjuret, Tracys hämnd...)  


Diss:


Människor (i n t e   a l l a   )

Sockersug

Cancer och lika hemska sjukdomar som drabbar barn

Sjukdomar som drabbar mammor och pappor så att barn mister föräldrar

Sjukdomaroch olyckor öht  



Vad hissar och dissar du i dag? 

 




 
 
sara

sara

7 februari 2010 13:34

Jag har extremt sockersug på kvällarna! Det är helt sjukt jag blir nästan galen om jag inte får tag i något sött att mumsa på :s O för att bli av med det ska man ju avstå från socker helt i ca 2-3 v... omöjligt? haha

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
sussi

sussi

7 februari 2010 14:04

Hiss:
En underbar make som låter mig sova
Att de sluta snöa
Sonen blir friskare denna omgång
De är Söndag

Diss
sonens kroniska sjukdom
Sönderstressad svärmor som suger ur min energi
vuxna barn som skiter i sina föräldrar
Rapportskrivning som går i sirap

http://fritidsforskare.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards