Budda

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Vad är det med torsdagar?

Av budda - 11 februari 2010 23:01

Det slår inte fel. Torsdag. Sen kväll. Jag är vaken.  Jag får energi och nu under senare delen av kvällen  har jag skalat en massa rotfrukter tills i morgon, diskat, fixat med marisarna m.m SKönt.


I höstas skulle jag sett snygga, sexiga, coola, välsjungande P I N K i Globen.  Hon lär vara en underbar live artist.  Jag hade under våren 09 köpt biljett men min njuroperation i oktober satte P för den, så jag sålde blijetten på Blocket.

I sommar kommer hon till Ullevi. I morgon släpps biljetterna.

Förstår ni vart jag vill komma..?   


Försökte få biljett till Big Comedy som är Sveriges stand-up elit som åker på turne´. Såg dem i fjol. Fick plats på rad 29 dvs näst längst bak. Tyvärr...det blir för "bra".  Förra året skrattade jag konstant i två timmar under uppträdandena. Älskar stand-up.


Denna nya Ballerina sort är riktigt, riktigt god. Sitter här med 3 kex och ett glas minimjölk. Aja baja.  



Borde tänka på refrängen. Klockan ringer 05.00

Tack f din tid.

 
 
Margita

Margita

12 februari 2010 10:25

sån kan jag också vara - att plötsligt få energi sent på kvällen - i mitt fall är det bara så bedrägligt - blir så himla trött dan efter :-)
hoppas du får chans att komma till Götet i år då!!
Hihi - måste kommentera dina goda kakor! Mitt första sommarjobb 1968 var i min dåvarande hemmastad Kungälv och det är där "GöteborgsKex" tillverkas - i Kungälv! Jag har packat många såna där ballerinor! :-)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

12 februari 2010 11:57

Ja jag ska definitivt se farsan! Men blir nog inte denna helgen, tror bio biljetterna är slutsålda lr ngt.. ska kolla de senare..

Åh va snällt sagt! Tycker detsamma, du är alltid snäll och glad! Inte helt fel o ha en sån bloggkompis :D

Håller på o läser körkortsteori o väntar på tillståndet för o få övningsköra! Ska bli så skönt o ha körkort sen!
Usa planeran får jag nog vänta med med tanke på att skolan kommer först så om jag kommer in på högskolan nu så tar jag nog det före..

Jag vill med testa kladdkake ballerina kex :D kanske köper senare..

Kramar

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

12 februari 2010 15:37

Jag följer väldigt gärna med på Big comedy.

http://julgrisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards