Budda

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Alla hjärtan...

Av budda - 14 februari 2010 00:56

Önskar alla läsare och bloggvänner en fin alla hjärtans dag.


Happy Valentine!

 
 
Majsan

Majsan

14 februari 2010 08:42

Önskar också Dig en härligt trevlig kärleksfull dag

http://www.chattens.se

 
Truddelutt

Truddelutt

14 februari 2010 12:07

Kraaam till dig på Alla Hjärtans Dag!!

Moss mår bra! En riktigt liten buse är vad han är. Och rätt som det är så slocknar han på ett ögonblick. Han är så söt!!! :)

Hur är det med dig?
Såg du Melodifestivalen igår?
Jag tyckte det var rätt låtar som gick vidare. Som vanligt så fanns det ingen höjdarlåt med men gillar Andras röst och så är han ju en fröjd för ögat. :)

Du, när du har kommenterat hos mig så har du lagt in en länk i Budda. Är det ok om jag lägger ut kommentaren eller ska jag behålla den "outlagd"? Du får bestämma, vet ju att du inte ville det förut.

Kram

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards