Budda

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Mitt i natten.

Av budda - 19 februari 2010 02:39

Senaste dygent har jag fått imig ett par isglassar,några cashewnötter med choklad på och en burk med barnmat. Weeee.   Jag har fått behålla vätska sedan i eftermiddags. Är helt slut. Feber. Frossa. Genomsvettig i håret. Måtte det gå över snart.


Tack för all vänliga hälsningar jag fått. De har värmt.   


Hoppas du är kry.



 
 
Margita

Margita

19 februari 2010 09:30

det går framåt då - i små steg :-) usch, vinterkräksjukan är inte att leka med.
Hoppas du mår bättre nu på morgonen! Stor krya på kram från mig *STOR KRAM*
Fin bild på bloggen av dig förresten!!

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Majsan

Majsan

19 februari 2010 10:28

Har Du råsaftcentrifug? Du kan få i Dig massa nyttigheter genom att göra en, som jag tycker, god drink: Jag startar med den varje dag, efter att jag druckit varmt vatten med pressad citronsaft... 2 morötter, 2 selleristjälkar, en näve persilja, en bit gurka och om jag har hemma, en näve bladspenat. En stilla start på att återta Ditt liv med massor av vitaminer.

Kram

http://www.chattens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards