Budda

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Akta dej!

Av budda - 19 februari 2010 10:37

Ja så heter låten jag lyssnar på nu på Spotify. Blir så sugen på att dansa loss. :) Björn Skifs är en härlig artist. Aktuell med ny platta.  


Jodå,jag har börjat må bättre. Fått sova (om än svettigt och oroligt) i natt.

Jag kan stå på benen och ha ögonen öppna.  

Har bäddrat igenom några tidningar, bäddat och diskat det lilla i diskhon.

Sen fick jag vila.  Får bli en dusch snart och efter det tiger balsam på ryggen som tar stryk av allt liggande.


Kanske bli det källsortering senare?  


Hej så länge!

 
 
Ingen bild

Katrinelund

19 februari 2010 21:20

Underbart att du kunnat sova efter "Skärselden"! Och en dusch! Så mycket man kan uppskatta sådant när man har varit sjuk, sådant som man annars tar som självklart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards