Budda

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Nu börjar man känna sig som en människa igen!

Av budda - 19 februari 2010 13:59

Dusch,hårinpackning, tiger balsam på ländrygg och axlar. Härligt.

Har rensat ur kylen och gått igenom källsorteringen. Sovit har jag också.  


Ser Oprah Winfrey show som i dag handlar om väskor och skor.  

Underbara tips på hur rätt sko kan förändra, förbättra och framhäva. Men jag går ju inte i 12 cm högaklackar.  Jaja, inspirerad blir jag i alla fall.


Jag gillar Oprah men när jag arbetar kan jag ju inte se hennes program.

I går handlade det om Patrick Swayze som tyvärr dog i cancer i höstas och hans vackra fru Lisa som beskrev deras 38 åriga långa förhållande som något  exceptionellt och vackert. Jag blev rörd.  


Nu kallar källsorteringen och kvartesbutiken. Sedan måste jag vila igen.


Trevlig helg!

 
 
Ewa

Ewa

19 februari 2010 15:52

Tänk vad en dusch kan göra! Så vida man är tillräckligt kry förstås... Skönt att du mår bättre!

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katrinelund

19 februari 2010 21:27

Skönt med kroppsvård när man har varit "under isen". Det betyder en hel del att vara uppfräschad.

Patrick Swayze - GHOST och DIRTY DANCING för mig, men minns honom även för en underbar biroll i DONNIE DARKO.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards