Budda

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Jag stannar i soffan.

Av budda - 19 februari 2010 19:11

Har fått i mig en grov smörgås med ost och paprika,en liten banan och en kopp

Ovations (varm choklad).

Ryggvärken gav meg sig. Vad skönt!!  Sugit på en Zyx-tablett för det halsonda. Läst igenom mina tidningar som samlas på hög vecka efter vecka.

Kanske det blir popcorn till Let´s dance?  


Så här kan man sammanfatta senaste 1½ dygnet...


Halvdöd i soffan

  


Cashewnötter med choklad

  


Källsortering + pant

  


Skönt!


Helgplaner?

 

Själv måste jag vila.

 
 
Jasas

Jasas

19 februari 2010 20:42

GUD vad fin bild på dig i menyn! *in love*. Kul att äntligen få SE DIG! Har faktiskt inte så många bilder ju. Spännande! Jättefin är du i alla fall. Vacker som en dag!

Hej Tina du fina! Här kommer jag in som på ett bananskal. Och appråpå banan så är det ju skönt att du fått i dig lite!

Duktig du är som källsorterat och fixat! Hoppas du har en fin (och lugn) helg framför dig. Jag ska jobba delat pass imorgon (8.15-19.30) imorgon men en annan har tagit mitt pass på söndag så jag är halvledig i alla fall! :) Kram!

http://jasas.se

 
Margita

Margita

19 februari 2010 21:25

se där! ännu mer framåt! :-) skönt när värk släpper och man kan börja äta igen!

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katrinelund

19 februari 2010 21:35

Halsont också, utöver vinterkräksjukan?!? JOBBIGT! Fast... kanske tur i oturen att allt kommer på en gång?
Vad effektiv du är som har läst dina tidningar. Här ligger en hög som en annan inte hinner med i den takt som den fylls på... Tips på effektivare läsning? (Förutom att inte köpa så många magasin...).

 
Felicia

Felicia

19 februari 2010 22:16

Mysig kväll :) Själv har jag febrilt letat efter en webshop där de säljer mina "drömridskor" - har ett par som har blivit för små och måste ha nya :-/

Ha en bra & frisk helg :)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Majsan

Majsan

19 februari 2010 23:52

De två äldsta sönerna har varit hemma en stund.. Den äldsta hade flickvännen med. Vi har spelat TP och bara haft mysigt.. :)

Nattiskram

http://www.chattens.se

 
Truddelutt

Truddelutt

20 februari 2010 11:52

Inte kul att vara sjuk. :(

Här blir det nog inte mycket gjort idag. Skulle vilja hitta på något kul men vet ju inte vad. *fantasilös*
Är otroligt konsertsugen oxå!!! Ska iofs på Kent nästa fredag men det är ju långt kvar.
För övrigt blir det en kväll med OS och melodifestivaltittande med en god vän.

Krya på dig!!!
Kram!!!

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards