Budda

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Skor.

Av budda - 20 februari 2010 19:07

För mig är det viktigaste med skor att de är sköna. Jag är ett fan av Asics.  

Att jag kan promenera längre sträckor med dem är A och O. I kväll när jag lade in tvättberget fann jag ett par skor med ganska hög kilklack. Köpte dem för flera år sedan, aldrig använt dem. Undar varför de är ju jättesköna på foten och man får av klacken en annan hållning.  Varför jag tvekat är bland annat att jag är lång redan, men vad gör det om hundra år?

Det är inga Christian Louboutin jag menar.  

  


Jag har stövlar, boots med klack men de blir också stående.


Hur lång är du? Vad har du för skor? Skotips?

 

Nånting sådant till arbetet??  

 

  

 



 
 
Felicia

Felicia

20 februari 2010 19:44

Nu har vi lagt upp en liten presentation på bloggen :-)

Jag är 162 cm ^^ Här är det skinnfritt, så jag tipsar om Din Sko. Köpte ett par stövlar där lagom till vintern, tror nog alla mina skor är därifrån (inte ridskor förstås).

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Arletta

20 februari 2010 22:32

Jag är dryga 175cm och ett tag hade jag alltid klack. Ingen liten heller. Benen ser klart längre och snyggare ut i högre klack. Sen blev det lite för mycket av det goda för till slut kunde jag inte ha skor utan klack. Minns första gången jag tog på mig skor med bara liten liten klack och gick för att hämta pizza på närmaste pizzerian, några hus bort. JAg höll på att avlida av smärtan i mina vader. Fick rejäla muskelsträckningar i bägge benen. Kändes ungefär som kramp. Trodde knappt jag skulle ta mig hem.

Skoinköp för mig är nödvändigt ont. Jag kan aldrig hitta något jag tycker om, utan får köpa det jag får på foten. Har storlek 41 och ibland är t.o.m 41:orna för små. Skittrist.

 
Ingen bild

Katrinelund

21 februari 2010 11:42

ASICS - detta fina märke. MEN tyvärr ser jag sällan Asics skor i butikerna längre... WHY is that? I och för sig så är det enbart walking skor jag tittar på, men ändå... Förr var ju Asics givna på på butikernas walkingskorhyllor.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards