Budda

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Sorry,I am not impressed.

Av budda - 20 februari 2010 21:16

Alcazar: Låten imponerade inte så direkt men jag gillar ju alla deras andra låtar och det kommer jag säkert att göra med denna också. En låt till träningsrundan.  


Johannes Bah Kuhnke: Jag satt mest och tänkte på vem han är gift med.

Gillade låten litet grand men rösten (låten också eg) fastnade inte. Eller så var det frun som störde.  


Elin Lanto: Kanske blir en träningslåt det också?  


Erik Linder: minns jag från Talang 09. Gillade hans låt men inte min musiksmak egentligen.


Getty Domein: No comments...


Timotej: Kul att se hur glada tjejerna blev.  Men Calaisa-kopior? Näää.Någon som minns dem?


Darin:   Grattis till finalplatsen.


Crucified Barbara: Eldar, spetsiga gitarrer, juckande tjejer, lädertights...nä...så 80-tal men *viska* faktum är att jag älskar hårdrock och redan när tjejen började sjunga sade jag ´denna är nog bra´.   


Vad tyckte du?

 

 

Uäää, känner mig sämre.  


 
 
Ingen bild

Arletta

20 februari 2010 22:26

Jag gillade tjejgrupperna. De första var trallvänliga, fastnar lätt i huvudet. De sista var det lite mer underhållning med. Tråkigt att många av årets artister tar inspiration av lexander Rybak. Som om samma stuk skulle slå 2 år i rad.

Nä, än så länge är det alldeles för mycket mellanmjölk. Inga hits som sticker ut.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards