Budda

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

En underbar liten bok.

Av budda - 23 februari 2010 21:19

Mindfulness steg för steg skiven av Johan Bergstad som även står för de flesta vackra fotona i boken är en ny bok som getts ut och som jag köpt.

Min samling växer och som instruktör har jag läst en hel del böcker, denna lilla är så ´lagom´ och så vacker! Mycket tilltalande.  

  

Mindfulness som jag älskar och vill lära mer om.

  

Fina bilder, visdomsord, övningsexempel och även en cd med övningar.

  

Denna verkar vara en fin introduktion till ämnet. vackra bilder och färger, den andas ett lugn. Jag har nästan läst hela redan.  

  

Tips...  



 
 
Ewa

Ewa

24 februari 2010 10:15

Fungerar den som en sorts introduktion till mindfulness eller har du ett annat tips?

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

24 februari 2010 15:44

Tack för tipset! Den ska jag skaffa snarast! Visserligen har jag ju redan den där andra men för många av den här sorten kan det nästan aldrig bli :-)
har du börjat jobba nu?

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards