Budda

Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Mors favorittårta.

Av budda - 4 september 2010 20:02

Köpte en stubbe i dag, Budapestrulle=mors favorit.

Tycker den är så fin men ingen orkar äta av den! Och jag BORDE inte ens tänka på den.  

  

Minstingen föredrar chips i kväll och vill visa påsens största.   

  

Trevlig kväll!

 
 
Ingen bild

thile

4 september 2010 20:40

Jeg tycker om alt som er søtt og godt :-)
Så den er nok en av mine favoritter - Budapestrulle,
mums...
Tanker

 
Gröngöling

Gröngöling

4 september 2010 22:20

Oj vilket jättestort chips!
Man kanske blir mätt bara av att äta ett sådant...
Handkrämen som du visar har jag också och tycker om den.
Måste ha varit härligt i stan i solen idag.
Om jag orkar blir det en tur dit imorgon för mig. Skor behövs.
Ha en jätteskön söndag.
Kram från mig.

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

5 september 2010 08:30

Dessa är mina favoriter också!

// Kram

http://annalundberg.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards