Budda

Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Vilken soppa!

Av budda - 4 september 2010 22:54

Eftersom jag sov en timme på kvällskvisten är jag nu pigg och har diskat, förberett en 10-litersgryta med grönsaker som det skall bli soppa av inför nya arbetsveckan. I morgon blir det brödbak, kanske gå och titta på när landslaget tränar, en allsvensk match i damallsvenskan men även min egen träning och städ/förberedelser inför ny vecka och fönsterbyte prioriteras.   

  

Vad gör du en söndag?

 

God natt.

 
 
Ingen bild

thile

5 september 2010 11:09

Er det ikke godt med grønnsakssuppe? Det har vi nu i en 10 liters kjele, samme som du!
Idag er det strålende sol ute, så vi skal en tur på kirkegården, og kanskje ut i skogen for å plukke skogens gull!! Det gillar vi! Mannen min, har i sin tid, gått på svampekurs, så han er kvalifisert!!!!
Ha en underbar søndag, du er i mine tanker.
Positive tanker. Klem

 
sussi

sussi

5 september 2010 17:40

Vad gott de ser ut! Och snygg bakgrund du har fått i din blogg. Ha en underbar söndag.

http://fritidsforskare.wordpress.com

 
Ingen bild

viol

5 september 2010 19:47

En härlig söndag! Firat dottern med släktmiddag, trevligare än det låter=) Nu njuter jag av att det fortfarande är några timmar kvar på kvällen, tända några ljus o slappa lite i soffan!

Goda tankar o kram till dig:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards