Budda

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

I kväll gäller det!

Av budda - 15 september 2010 17:18

Derby i kväll. Det sägs att man tagit hit poliser från Göteborg. Jag har aldrig sett så många piketbussar på en gång (25 st).

  

Folk vallfärdade med flaggor och banderoller. Skulle varit kul att ha biljett...

  

En kollega från socialtjänsten kom med en stor ros till mig i dag.

Hon överräckte den med orden, du är en stark kvinna.  Det är mycket nu och lär bli fram över. Se så vacker!  Underbar överraskning och omtanke.

    

 Jag blev glad och peppad att kämpa.

  


Önskar en bra kväll.

 
 
Ingen bild

thile

15 september 2010 20:00

En vakker rose, underbar farge, omtanke ....
Du fortjener mange symbolske blomster, sender deg en nå :)
Klem

budda

15 september 2010 20:25

Tack!

 
Anna

Anna

16 september 2010 19:30

Jag mötte delar av MFFs hejarklack på Gustav, påhejade av en naken cheerleader...
Har praktik nästa vecka och den efter, kan jag hjälpa dig med djuren på något sätt när jag ändå är ungefär i krokarna, så hör av dig!

http://julgrisen.bloggagratis.se

budda

16 september 2010 19:36

Tack! Det är några veckor kvar till op så än är det lugnt. Alla 5 är pigga och fina.

Lycka till på praktik.

Har du varit ute på resa? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards