Budda

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Torsdag - tiden går fort.

Av budda - 16 september 2010 19:58

Jag har massor att berätta men jag vet inte vad som ´lämpar sig´ eller vad som går under kategorin ointressant.    

  

Tack Viol, det var kul att träffa dig.

Tack Mikael för skratt.

Tack Hanna-Jasas för vänliga ord.


  


Ord & tankar från Budda.

     

 
 
Ingen bild

thile

16 september 2010 20:39

Vakre Tina, med de glitrende øynene :-)
Kan det være noe som er uintressant om deg?
Tanker og klem

budda

16 september 2010 20:51

Hej! Jag lovar - det kan det! Tack ändå. :)

 
Ingen bild

viol

16 september 2010 20:46

Så glad att träffa dig också idag! Du berör mig med ditt mod!
Stor kram

budda

16 september 2010 20:49

Tack älskade hjärta.

 
Jasas

Jasas

16 september 2010 22:40

Sitter med rodnande kinder - vad vacker du är! Utstrålning är allt.. även vackra drag och vackra ögon och allt annat. Jättefint foto på dig!

Har tänkt på dig jättemycket idag. Hur har allt gått? Kram.

http://jasas.se

budda

16 september 2010 22:44

Vacker? Oj! Tack! Vad säger man?:)

Jodå Hanna. Jag är okej. Jag väntar nu "bara" på tiden för inskrivning och op. Som jag sa till läkarna: nu kör vi!Just do it...

Tack. Kram. Sov gott.

 
Majsan

Majsan

17 september 2010 08:27

Visst är det intressant det där med att ha massor att berätta.. men ändå inte veta i vilken ände man börjar.. :)

Ang crosstrainern så har jag gjort ett uppehåll av irritation. Den började tjuta och skrika så jag blev arg.Det har ju bara varit bekymmer med detta "måndagsexemplar" från början men när jag nu tjurat klart ^L^ så smorde jag den och har åter igen börjat trampa =) Utan tjut!

Önskar Dig en fin fredag och helg.

http://www.chattens.se

budda

17 september 2010 14:10

Tack för kommentar. Jag minns måndagsexemplaret. :)

Så SÖT din Pontus är. *kan inte glömma*

Trevlig helg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards