Budda

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Liten kappa uppe.

Av budda - 16 september 2010 21:54

Sovrummet. Utan nya IKEA-hissgardinen.

  

Med IKEA-hissgardinen nerhissad en bit.

  

Dagens låttips:

Your song - Elton John.

Sorry seems to be the hardest word - Blue  med Elton John.

All rise - Blue.

Holding out for a hero - Bonnie Tyler.

Don´t turn around - Bonnie Tyler.

Save up all your tears - Bonnie Tyler.

Many rivers to cross - Live med Cher.

Winter kills - Yazoo.

Like to get to know you well - Howard Jones (minne från min synthperiod   )

Things can only get better - Howard Jones.

No one is to blame - Howard Jones.

Pearl in the shell - Howard Jones (Herre Gud   )

Keep your hands to yourself - Georgia Satelites.

When I look into your eyes - Firehouse.

  


Dröm söta drömmar...




 
 
Jasas

Jasas

16 september 2010 22:39

Jättejättejättefint!

Hoppas du drömmer söta drömmar du med..

http://jasas.se

budda

16 september 2010 22:41

Tack Hanna.

 
Ingen bild

thile

16 september 2010 23:24

Så jättefine.
Drøm fine drømmer..
Klem

budda

17 september 2010 06:34

Tack! Du också, hoppas du sovit gott. Jag skall i väg till arbetet snart. Jag vill önska dig en fin helg!

 
Tobias

Tobias

17 september 2010 22:04

Gu va läskigt! Jag lyssnade på Your Song idag och kände att det var dagens låt också! :O

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

budda

18 september 2010 06:50

Hej Tobias, hörde den på reklam på tv och blev sugen. :) Trevlig helg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards