Budda

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Onsdag.

Av budda - 22 september 2010 20:12

Skulle köpa present i dag på köpcetrat och det blev två slimfit skjortor från Dressman.    Till mig själv blev det följande på KICKS. Jag var ute efter en engångs-ansiktpeeling och fann denna för en billig peng. Dessutom sålde man 3 valfria Depend-lack för priset av 2. Perfekt.

  

Denna överraskning fick jag i gåva i dag. Lyx.   

    

Emma är torr och fin. Får sin medicin och Proviva. Vi försöker vinna tid eller nåt?   Sjukhuset har inte hört av sig i dag heller. Känns som TOMGÅNG eller hur jag  jag skall formulera det. Jävligt mycket tråkigt. Mycket nu.


Hoppas du har det lugnt.

 
 
Ingen bild

thile

22 september 2010 21:05

Så bra du gir deg selv presenter. Du fortjener så mycket glede og positivitet i ditt liv nu :-)
Hvilken underbar gave, vennen.
Fine Emma, puss til henne.
Jeg er ledsen sammen med deg, hvordan kan sykehuset, behandle deg så her? Tanker og klemmer fra meg.

budda

22 september 2010 21:16

Hej och tack!jag blir glad för allt som har med dofter, krämer, hudprodukter att göra. Det visste den som gav Kerstin Florianprodukterna...:)

Jag blir bara ledsen när jag tänker på sjukhuset och vårt senaste samtal=det doktorn säger har ej stämt. jag skall få en ny doktor som skall ha huvudansvar och operera. *dubbelsuck*Nog om det. Jag får leva här och nu.

Tack Anne.

 
Linnea

Linnea

22 september 2010 23:11

kolla in min blogg o lämna din åsikt! :)

http://barnetsrost.blogg.se

 
Jasas

Jasas

23 september 2010 00:26

Fina grejer.. har du långa naglar?

Tråkigt och under all kritik att inte sjukhuset har hört av "sig".
Styrkekram till dig!

http://Jasas.se

budda

23 september 2010 06:39

Nej, inga ´ klor´ eller byggda. :)

 
Ingen bild

Katrinelund

23 september 2010 21:23

Hoppas att Emma repar sig. Hon behövs!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards