Budda

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Lördag! Höst!

Av budda - 11 september 2010 15:56

I dag bröt jag min vana trogen, att träna first thing när jag är ledig.

Det står någon infektion i kroppen så det blev omhändertagande och pyssel i stället. Skönt det också.

  

En hälsosam brunch.

  

Cykeltur 25 minuter.

Cykeltur 20 minuter.

Cykeltur 12 minuter. Sedan väntan på minstingen.


    i Cykeltur hem i duggregn 25 minuter.   Det fick bli dagens träning.

Till kväll blir det varma smörgåsar.


Har du bestämt dig hur du skall rösta den 19:e?

Jag har varken röstat eller bestämt mig (än) men i dag läste jag en intervju som föll mig i smaken, det var en lokalpolitiker som hade två kloka åsikter kring för mig, två viktiga frågor.


Så här märka och bruna var fönsterramarna innan (och är fortfarande kring två fönster).

  

Denna IKEA-rull-hissgardin kommer (nog) att få agera gardin i ett av fönstren.

  


Alltid härligt med helg. Jag tar det lugnt, pysslar och förhoppningsvis skall jag få läst en del i kursböckerna.  

Har du en bra helg?


Ska se om jag kan bli bättre på att  svara direkt i kommentarerna.  

 

 

 
 
Ingen bild

thile

11 september 2010 18:59

Herlig med litt ansiktsmaske!! Hihi, den tar datteren min også, som du vet, så er hun født..
Super fin rullgardin :)
Idag myser vi bare hjemme, det regner styrt ute!!!!
Brunch er godt!

Ha en fin lørdag.

Klem

budda

11 september 2010 19:45

Tack för dina rader! :)Härligt med lördag.

 
Majsan

Majsan

12 september 2010 07:29

Här har det varit arbetshelg. Har just gått av och skall bädda ner mig en liten stund. Sedan blir det middag för två här hemma... samt egenhändigt gjord glass till dessert.

Det där med valet.. jag tycker nog att alla politiker fiskar väljare på samma sätt som alltid: lovar gröna skogar och nästan guld... och när de får makten har de glömt alltihop.. så det spelar knappt någon roll vilka man röstar på.. om man väljer att lägga sin röst..Än har jag inte lagt min.

Önskar Dig en fin dag.

http://chattens.se/?p=3095

budda

12 september 2010 08:27

Tack - detsamma!
Jag kanske röstar i dag på biblioteket. Får se vad det blir.

Hoppas ni får en god middag.:)

 
Margita

Margita

12 september 2010 16:35

Jo, jag vet hur jag ska rösta....för mig finns det inget annat val än vänstern. :) Jag vill ha ett solidariskt samhälle där vi ställer upp för de svaga och det tror jag bara vänstern kan göra "på riktigt". Alliansens politik skapar en underklass, det vill inte jag vara med om. Så - nu fick mitt politiska jag säga sitt! :D
En praktisk sak, Budda: jag undrar hur du får sån fin text i dina bilder?

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

12 september 2010 16:49

Jag lägger in text innan jag laddar över bilden. Men kika på bloggplatsen för jag tror man kan göra en del här också.:)

 
Anna

Anna

13 september 2010 17:15

Hihihihi!

Är det verkligen säkert att det är du på första bilden?! :D

// Kram

http://annalundberg.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards