Budda

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Kväll.

Av budda - 21 september 2010 21:34

Jag skämmer bort Emma litet extra (men givetvis får de andra också ta del   ).

 

Varje kväll   somnar jag till skenet av levande ljus. Det är rofyllt och ger vackert ljus.   Det är lugnande och då menar jag som i rogivande.

I kväll är det doftljus från Partylite (hempartyn med ljus och ljustillbehör).

  

Imorgon är en speciell dag och jag har fått välja hårprodukter från eleven.se för 1 000 kronor. Det lever jag länge på. Passade på att själv beställa Maria Nila hårmasker (inpackningstoning) i färgerna red berries, tobacco och chocolate från lyko.se.   


Till helgen är det bio med minstingen, hennes kompis och kompisens mamma. På fredag har svenska filmen Tusen gånger starkare premiär. Tror den är bra för döttrarna. Fastnade för den när den visades som reklamfilm.


I morgon är det en speciell dag, som sagt (nä, jag fyller inte år) och dagen till ära skall vi äta ´kinamat´ , det har vi bara gjort en gång tidigare i hop tror jag.   


Tack för att DU finns och läser.

 
 
Ingen bild

thile

21 september 2010 22:35

Så bra Emma får mye kjærlighet, som også dine andre dyr får.
Håper din spesielle dag imorgen, blir fin..
Trevlig med bio til helgen ;)
Du skriver så bra.
Tanker fra meg.

budda

22 september 2010 05:38

Tack!!

Och tack igen för mms. :-)

 
Jasas

Jasas

21 september 2010 23:21

Tack för att du finns!

http://jasas.se

budda

22 september 2010 05:38

Detsamma Hanna!

 
Ingen bild

Katrinelund

22 september 2010 19:19

Lilla Emma, vilken lycka med spenat i massor! Jättetråkigt med sjukdomen. Svårt för er. Ge henne en kram från mig!

Hoppas att filmen är bra. Har själv funderat på TOY STORY 3 och I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR som ska vara väldigt bra. Eller så kommer jag inte iväg som vanligt, men då njuter jag åtminstone av DVD-utgåvorna! :-)

 
Nannis

Nannis

22 september 2010 19:40

Vad sugen jag blev på bio. Ska gå när nacken blir bättre. Vi har fått 3d här i ösd, spännande :)¨
kram

http://nannis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards