Budda

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Lördag

Av budda - 25 september 2010 21:27

Ingen powerwalk (känner mig inte helt kry) men väl en cykeltur ner på stan för minstingen skulle träna. Medan det skedde promenerade jag i vår vackra stadskärna. 60 minuter blev det. Handlade gotter inför kvällen.

      

Cyklade hem och gjorde min iordning för en ´biodejt´.

  

Klockan 17:00 skulle minstingen och jag träffa hennes bästa kompis och dennas mamma för att äta på Burger King.

  

Filmen hette Tusen gånger starkare och hade premiär i går. Den var bra.

  

Smakade denna smoothie med havre i. Efter en stund i frysen smakade den som päronsplitt. Mums!

  

Tack för i dag.

     

 
 
Jasas

Jasas

25 september 2010 23:15

Så fina foton.. fin "stad" eller kommun eller vad det nu än är.. :)

Var bion bra? Mysigt! Kram!

http://jasas.se

budda

26 september 2010 00:00

Ja tack, filmen var bra!

Kul du hade en bra slätträff.

 
Ingen bild

thile

26 september 2010 09:56

Hei vennen! Tycker så mye om dine fine collage!
Jeg sender deg mange varme klemmer og tanker.

 
Micke

Micke

26 september 2010 11:00

Kul med bio!
Länge sen jag var iväg på nått biobesök.

http://kludd.se

budda

26 september 2010 11:12

Hej, jag gillar bio. En av de få gånger jag kopplar av (under förutsättning att filmen är bra). :)

Vad gillar du för genre?

 
Ingen bild

Katrinelund

26 september 2010 16:57

Du tar så fina och stämningsfulla foton på din omgivning/stad! Har du kopior samlade i ett album för egen del? Man skulle vilja att du gjorde en bok med dem eller någon annan form av sammanställning för allmänheten.

budda

26 september 2010 19:56

Thanks! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards