Budda

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av budda - 7 juni 2010 18:05

Jag vill vara med i "Tjockholmen".  Nu kikar jag på "Bröllopsform" på kanal 5.*gillar*


Jag har grym träningsvärk från i går.  

Ha en fin kväll.

Av budda - 7 juni 2010 13:37

Det regnade i dag. Tänkte det var änglarna som grät för lilla fiskmåsfamiljen.

Jag tog en lång promenad i regnet. Kändes gott. Hemma blev det en varm dusch. Så skönt.

  

Genomblöt och svettig men nöjd och glad.


Var på sjukhuset i två timmar under förmiddagen.

  

Undersökning, mammografi, ultraljud, mer mammografi, mer ultraljud och 4 biopsier. Den ene doktorn påminde mig om Kd´s partiledare.  

Nu är det gjort så långt. Gott så.

  


Nu blir det middagsförberedelser innan utvecklingssamtal i skolan.


Ha det så bra.

Ovido - Quiz & Flashcards