Budda

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av budda - 23 juni 2010 22:00

I dag var planen att träffa en f.d arbetskamrat. Vi skulle träffas på ett stort köpcentrum. Jag kände någon som bakifrån höll för mina ögon.  Vi pratade snabbt bort 1½ timme. Självklart fyndade vi också. Se läckerbitarna.

Vad sägs t ex om 70% på de svarta örhängena. 17,50 kr! Wow.     

  Jag fick denna scarfen som jag blev glad för.  

Efteråt var det bio med minstingen. Filmen Streetdance i 3 D.

Jag vande mig vid glasögonen (detta var min första 3D-bio).

Streetdance var mycket bra. Härlig musik och cool dans.      

Så bra att jag hos Ginza beställt filmens soundtrack.


Dagens hår.

  

Vissa gillar ´dagens outfit´ och jag...jag gillar hår.   

Både att diskutera skötsel, produkter, färger  och att kika på frisyrer.

Vad gillar DU?


Tacksam för ännu en bra dag trots att oro för mor på sjukhuset och kommande ytterligare undersökningar av bröstet. Att vara här och nu.

Solen skiner. Jag har några dagars semester. Jag fyller år snart. Midsommar. Jordgubbar.   



Ovido - Quiz & Flashcards