Budda

Alla inlägg den 9 juni 2010

S&O

Av budda - 9 juni 2010 19:09

I augusti släpps biljetterna till Skönheten och odjuret men redan nu kan den som hittat till hemsidan få köpa(reservera) biljetter så det har jag gjort.

Känns så kul. Jag läste  5 terminer på högskolan i den staden jag kanppt besökt sedan dess så det känns spännande att ha det att se fram emot.


Hur det gick för barnen som hade i hjäl måsungarna (ja så kan man säga).

Jag berättade ju i skolan där barnen går vad som skett och djuren har engagerat hela grannskapet. Mentorn beslutade att i mentorsgruppen ta upp det oacceptabla beteendet med tonvikt på respekt för liv, djur m.m

Minstingen fick efteråt av en av förövarna höra.

"Nu kommer ju alla att veta vad vi gjorde med fåglarna". Dumsnuten avslöjade sig.   


I dag har jag unnat mig litet. Blommograferat till föräldrarna. Dessa mysiga ljusstakar fick också följa med hem. Jag gillar både grönt och lila.

  

Handkräm med fin rosdoft jag gillar samt prisvärd hårtoning i skumvariant.

   

Paket från eleven.se med Smashbox halo solpuder med guld i.

Schampo och balsam med fantastiskt fräsch doft. Av blåbär.Från Tommy Gums.

   


   

Ovido - Quiz & Flashcards