Budda

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av budda - 13 juni 2010 21:31

  

I går kväll: Kitty hos ´mamma´med en gurkebit.  



I dag: Kitty med ´mamma´ i soffan.   

  


Alva (till vänster) söker sig till Sara (till höger) och myser i sängen.   

  


Sara (till vänster om) och Alva. Älskade barn.  

  


Rösta gärna, till höger. --------------------------------------------> 

Av budda - 13 juni 2010 18:20

Vilat i dag. Känning i halsen (förkylning) när jag vaknade. Går över. Sovit som en stock i e.m.   


Tre arbetsdagar + två konferensdagar kvar till bröllopet, resa till föräldrarna och en veckas semester. Skall till optiker och prova ut glasögon och fika/shoppa med en väninna jag inte träffat sedan före jul.  Kan bli så när båda har familj, nya arbeten och tiden går fort. Alldeles för fort. Mitten av juni snart och jag hoppas värmen kommer.   


Gjort beställning hos Ginza. En billig pocket och en (till) ljudbok till nedsatt pris (Anna Gavalda). Filmen om Frida Kahlo (29 kr), en svensk komdi (49 kr) samt en dubbel-cd med danska låtar *gillar*.  


I bland tror jag inte Sara är bättre. Hon trycker mest i huset och får vatten i spruta av mig. Hon är ute i buren i bland för att ta hö eller äter grönsallad som jag lägger inne i huset. Fina unge.  Jag får ge henne tid att komma igen.


Nu skall jag förbereda inför arbetsveckan.


Rösta gärna i omröstningen, till höger. ------------------------------------------>

Ovido - Quiz & Flashcards