Budda

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av budda - 22 juni 2010 19:19

Fick mail i dag från en myndighetsperson, en man jag haft kontakt med med anledning av mina föräldrars situation. Skulle skicka ett intyg åt honom och i dag nådde det kommunhuset.


Fick detta mail (som överraskade):


"Hej!


Jag har fått ditt brev – och blev så förtjust över din konstnärliga skrivstil att jag bums klippte sönder kuvertet och satte upp ”adressen” på min dörr-anslagstavla – otroligt snyggt!


Mvh

x x "


Vad säger man?  

Av budda - 22 juni 2010 19:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 22 juni 2010 18:40

I dag cyklade vi till nya fina IKEAvaruhuset. Strålande väder. Härlig cykelväg dit.

  

God äppelkaka fick följa med hem.

 

Precis som dessa ljus. 

Tre portioner mat + dryck för 61 kronor. Weee!

    

Fick tidig födelsedagspresent på posten. Underbar serie, med naturliga ingredienser som raps. Blev glad. Skall testas redan i morgon.

  Tack till Ewa *se i länklistan* som i sin blogg tipsade om följande. 10 spännande kortnoveller för 50 kronor (Ginza) . Toppen Ewa! De kom med posten i dag. 


Skönt med några dagars semester! Det svider i skinnet efter solens strålar och det skall göra gott med rengöring och smörjning i kväll.    

Ovido - Quiz & Flashcards