Budda

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av budda - 20 juni 2010 20:47

 


  

Bilder från i kväll då det blev en promenad.  På dygnet-runt-öppna macken fann jag denna gulliga ´grupp´.


Pratade i kväll med mor och berättade att vi hyr bil på fredag och kör och hälsar på. Hon blev glad. Hon var också trött och inte så konstigt. Hon hade nämligen suttit uppe till kl 01.00 i natt (döm om min förvåning) . Hon sade

" det fick bära eller brista, jag kunde inte lämna tv´n" (och bröllopsfesten som hon längtat efter). Jag blev så glad över att höra det.   


Har mycket omkring mig nu men skall försöka hålla huvudet kallt.  




Av budda - 20 juni 2010 17:26

Tränat.

Druckit kaffe med grädde (obs! mycket ovanligt att jag dricker kaffe   )

  

Köpt jordgubbar till i kväll.

  

Yoghurtgodis...  

  

Ha en fin kväll.

  

Av budda - 20 juni 2010 00:40

Talen, valsen och kärleken! Vilken underbar bröllopsdag.  Vilken saga.  


Störst av allt är kärleken...

Ovido - Quiz & Flashcards