Budda

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av budda - 17 juni 2010 23:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 17 juni 2010 19:43

I dag har jag fått gjort en del. Ringt överförmyndaren och demensteamet för fars räkning. Ringt vårdcentralen som remitterade mig till mammografi, biopsi och ultraljud. Källsorterat. Städat till Sankan. Under tiden var han i sin boll.

  

Efter besök på lilla ICA kändes det att jag ansträngt mig, blev plötsligt mer hostig.

Efter maten blev det ett besök på COOP.

  

Färskpotatis, falsk wallenbergare, dill, tomat och rårörda lingon. Mums.

Köpte Blutsaft,Aloe vera tandkräm och litet annat att pigga på sig med.  

  

Skulle helst vilja sitta i solen men jag får vänta tills jag blir fisk.

Har i dag fått hälsa på  Cookie (papillon), Ozzy (fransk bulldog valp) och Gizmo (Ozzys storebror och fransk bulldog även han). Två gånger till och med. Helt underbart.   


H I S S :


Sommar

Semester snart

Blutsaften

Möjligheter

Val

Familj

Sara är snart återställd  

Källsorteringen i dag

Hundbesök med gos i dag  

Paket från Ginza

Danska hits på cd

Kungabröllop som visats på Kanal 4 + varje kväll denna vecka   

Bröllop på lördag

Att krya på sig från förkylning/halsinfektion


D I S S :

Föräldrarnas allt sämre hälsa   

Fotbolls WM (förlåt)

Miljöförstöring

Djur som far illa

Övergrepp

m.m  


Får jag påminna om omröstningen? Till höger på sidan.

Ovido - Quiz & Flashcards