Budda

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av budda - 15 juni 2010 21:57

  

Av budda - 15 juni 2010 21:15

Efter att ha suttit och sovit under en pläd har förkylningen brutit ut riktigt.

Talat med ´sjukanmälan´ som rekommenderar att jag stannar hemma resten av veckan. Kraxar som en kråka. Men det går över.


Hör nu en repris av bröllopet mellan MärtaLouise och Ari i Norge. Tårarna rinner längs kinderna.


Hoppas du är frisk.

Av budda - 15 juni 2010 16:48

Från att söndag morgon och i går måndag haft en klump i halsen har jag nu ont i bröstet och hosta hosta hosta.    

   

   

Vi sjuklingar (jag & Sara) får hänga i hop.

   


Det finns några saker jag måste lära mig ganska snart på arbetet och särskilt den ena har jag haft litet oro inför men i dag fick jag prova och det gick bra.  Sen finns det olika varianter och de har jag inte fått prova ännu men jag har börjat och det kunde jag. Hurra. Lättnad.



I morgon fyller fina Viol år och det skall firas och jag hade tänkt göra det före arbetet men kom på i eftermiddag att jag måste vara tidigt på arbetet i morgon. Synd. Men jag tror vi kan ses på tordag morgon (om jag inte blir sämre). En dag efter, så där...  Ok Viol??


GRATTIS på födelsedagen litet i förskott Viol.

Och ha en underbar, lång semester!!


I kväll blir det en varm smörgås (eller två) och något varmt att dricka - för halsen.


Ovido - Quiz & Flashcards