Budda

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av budda - 3 juni 2010 19:23

I dag blev det kall mat till lunch så jag kunde inta maten ute och njuta (äta) i solen.  

  

I dag besökte jag Granngården för första gången. Köpte hö till tjejerna.

  

Trött på arbetet efter tjafs om övertid. På två månader har jag i alla fall haft kontakt med 33 (räknade i dag) föräldrapar. Det har gått bra och är kul.  Kul att möta unga människor i arbetet och så klart barnen i de fall där barnen är födda. Jag tycker det är kul med administration också. Nu sitter jag vid dator större delen av arbetsdagarna. Vad jag vill på sikt vet jag inte.

Har du klart för dig vad du vill göra?

 

Tumören som växer kliar väldigt, det spänner när den vill ha plats i det redan opererade området.


I dag har det varit en hemsk matdag men jag har bättre förutsättningar inför helgen. Hoppas jag. Fast helst vill jag på bio och äta praliner med ljus nougat och pistage...


Tankar från mig,


  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards