Budda

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av budda - 3 augusti 2010 12:02

Jag njuter av att vara ledig fastän arbete och tankar kring framtid flåsar i nacken. fastän jag inte hinner det jag vill och borde. Men jag hinner en del och jag tar vara på tiden. Emma tar snällt sin Marbocyltablett och måtte hon bli frisk, älskade unge.

  

I dag bröt jag min trogna vana med att starta med en runda i parken. Det blev mycket aktivitet i går och i dag gör jag aktiviteter hemma. Jag startade dagen med att ta mig an frysen.

  

  

Skönt!  

  

Sent i går packade jag upp mina varor från Jotex. Jag längtar efter fönsterbytet som snart skall påbörjas. Nya gardiner till köket:

  

Budda-gardiner till lilla sovrummet.   

  

Duschdraperi med änglar.

   

Beck och bölja lakan.

  

Nya plädar.

   

Intressanta kursböcker. Konstigt, ärsjälv uppe i detta med arv, bouppteckning, arvsskifte...  

  

Dagens bästa!!!           

  

Min snart 15-åring skalar för första gången potatis!   Kanske inte så märkvärdigt tycker du men det ÄR det, för han ´är inte som andra´.

I morgon far han för första gången ensam med stadsbuss, tåg och sedan regionalbuss till sin morfar. Fina led i självständigheten. *stolt* Älsklingsbarn.

Ha en verkligt bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards