Budda

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av budda - 27 augusti 2010 22:21

Uppe med tuppen. For tidigt med tåg och buss tvärs över hela landskapet.

  

Läste i morgontidningen om fotbollslagets stjärna som figurerat flera gånger i bloggen.

  

Väl framme handlade jag mat till fika.

  

Det var 5 personer vid bouppteckningen. Jag, far, systrarna och juristen.

  

  

En och annan tår blev det under dagen. Kämslosamt att på tågresan se platser där jag varit med mor många gånger och att promenera i byn i vilken jag bott mina 18 första år. Känslosamt - positivt trots allt. Saknar mor så. Tonåringen stannade kvar hos morfar.

Väl hemma i storstaden igen, på kvällen, blev det festivalbesök igen.

  

Köpte polkagrisar, ett armband till minstingen, 2 cd med indian-panflöjtsmusik. Lyssnat på karaoke, ätit middag på stan, kikat på folk.

Förfärat mig över glasögon och sko-mode. OMG!    

  

På COOP såldes cyklar till 50% av ordinarie pris. Minstingne skulle ändå ha en så det blev ett beslut om en ny.  

  

Tack till dig som skickat tre mail i går och i dag. Jag har läst. Blivit rörd men inte varit hemma och kunnat svara, nu är jag för trött men jag vill tacka dig. Här. Du vet vem du är?  

Sov gott. Trevlig helg.


Ovido - Quiz & Flashcards