Budda

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av budda - 5 augusti 2010 21:59

Gissa hur glad jag blev? En timme på gården med sju valpar?     

      

Jag som skulle ut på kvällsrunda i parken, det blev en fjuttig runt kvartetet i stället, 15 minuter.   Tänk om jag kunde ha hund igen...*älskar djur*

Av budda - 5 augusti 2010 17:58

Ingen runda i parken i morse. Storstädade gästtoan i stället.   

  

11.30 hade Emma tid hos veterinären.

  

Här bär J henne i boxen.

  

När undersökning och behandling var klar satte jag mig på huk så våra ansikten kom i samma höjd. Jag berömde henne så min fina Emma. Då gick hon in i buren och jag sa "Emma, är det ditt sätt att säga att du vill åka hem nu?"     

Det blev som vanligt god mat till tjejerna. Här är Emma.

  

Här är Kitty och Alva.

  

Sara och Hanna.

  

J och jag cyklade till köpcentrumet/köpcentrat,vi hade några ärenden.

Bla handlade vi för 390 kr på Stadium och expiditen säger ´du har ju en bonus på 374 kr och den gäller tom augusti, vill du utnyttja den?" Svar: Jaaaa!   

Vi fikade också. På Espresso house.

  

På kvällen blev det en halv pizza.   

  

Hur har du det?

Ovido - Quiz & Flashcards