Budda

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Torsdag.

Av budda - 5 augusti 2010 17:58

Ingen runda i parken i morse. Storstädade gästtoan i stället.   

  

11.30 hade Emma tid hos veterinären.

  

Här bär J henne i boxen.

  

När undersökning och behandling var klar satte jag mig på huk så våra ansikten kom i samma höjd. Jag berömde henne så min fina Emma. Då gick hon in i buren och jag sa "Emma, är det ditt sätt att säga att du vill åka hem nu?"     

Det blev som vanligt god mat till tjejerna. Här är Emma.

  

Här är Kitty och Alva.

  

Sara och Hanna.

  

J och jag cyklade till köpcentrumet/köpcentrat,vi hade några ärenden.

Bla handlade vi för 390 kr på Stadium och expiditen säger ´du har ju en bonus på 374 kr och den gäller tom augusti, vill du utnyttja den?" Svar: Jaaaa!   

Vi fikade också. På Espresso house.

  

På kvällen blev det en halv pizza.   

  

Hur har du det?

 
 
Margita

Margita

5 augusti 2010 21:08

hoppas det gick bra för lilla Emma! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

6 augusti 2010 16:14

Vilken mysig dag ni verkar ha haft!

Ja, kanske inte för lilla djuret då.

Kom och städa här med! :D

// Kram Anna

http://annalundberg.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards