Budda

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av budda - 13 augusti 2010 20:55

   

Tack för vykortet som kom i dag Margita.

Efter arbetet blev det en 52 minuter lång runda i parken.

   

Kommer att sakna det när det blir mörkt, kallt och jag inte kan träna.

Därför njuter jag extra när jag kan!

   

För det är ju så,  att även om man måste få planera så är nuet det enda vi har! Och man kan träna på att vara i det, att inte gräma sig över saker som hänt (gjort är gjort) eller ta ut i förskott sådant man tror skall ske (för vi vet ju inte).


Vad är jag tacksam för just idag?


Att det är fredag!

Att jag fått pussa Gizmo!

Min powerwalk!

Att jag trots att det är mycket i mitt liv nu, kan vara positiv.

Att biljetterna till Grown ups är släppta.

Att vi har biljetter till Barcelona - Sverige U17.

Sms och film från Anna.

Lösa SPA-planer som kan bli verklighet framöver?


...och "det vanliga".  


Tack för mailen Thile, jag försökte svara i onsdags men jag fick mail med fel-meddelande i retur.


Trevlig helg!


Ovido - Quiz & Flashcards