Budda

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av budda - 29 augusti 2010 17:18

I morse tog jag igen det jag missade i går, jag gick och gick och gick och det var så skönt. 72 minuter. Efteråt blev det det jag mår så bra av. Hemma-spa kallar jag det. Håret fräschas upp och får glans.

  

Rakning, kropps- och ansiktspeeling,  ansiktsmask. Snart är det fötterna som skall peelas, filas och smörjas.

  

Håller på med middagen. Barnen har önskat panerad fläskfilé.

  

Efter maten blir det brödbakning.

Jag har i dag på mig en kjol som varit mors. Gillar den.

  

Har i dag bokat biljetter. Åt mig och minstingen, hennes kompis och kompisens mamma. Vi skall se Romeo & Julia på Göte lejon, Stockholm.

Om 7 månader.    Får se var man är då.

Sen blev det för tredje året i rad biljetter till en härlig julkonsert med Sanna, Shirley & Sonja (bland annat) och när jag ändå var i farten, Christmas comedy stand up med bla Johan Glans, Özz Nujen eller hur det stavas , David Batra och Anna-Lena Brundin. Känner jag får ha något att se fram emot.................


Ha en trevlig kväll.

 

Ovido - Quiz & Flashcards