Budda

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av budda - 26 augusti 2010 21:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 26 augusti 2010 20:30

I morse kändes det inte lika glatt som andra dagar men vem kan låta bli att le när man ser denna bil?     

Sen kom Snobben 15 veckor, på besök på arbetet. Min lycka var gjord.  

  

När jag kom hem fick Sara sin medicin. Älskade Sara. Bli frisk nu!

  

Här är Sara och Kitty. Kit blev så nyfiken och undrade vad vi höll på med. Så hon fick komma och undersöka.

  

Dags för fotboll! Laget som nääästan leder allsvenskan. U 17 visserligen möter Barcelona.

  

Kul att se morgondagens stjärnor.

  

  

I morgon är jag ledig för det är bouppteckning. Jag och tonåringen skall åka buss-tåg-buss med start 06.30 Vi har många mil att åka.

Skönt det blir gjort. Det är det sista jag kan göra för mor.


Jag funderar mycket på arbete (efter tjänstledigheten, tiden går fort).Finns många frågetecken.  Jag tänker (med glädje emellertid   ) på fönsterbytet (nu är det nära).




Ovido - Quiz & Flashcards