Budda

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av budda - 9 augusti 2010 18:56

Det gick bra att arbeta efter semestern.  Fick plötsligt överta ett ärende från en soc.sekr och hade ett bra möte med den unge klienten. Kändes meningsfullt.

Efter en dejlig middag äter jag nu söta körsbär.  

I dag kom ett förbetalt paket från favoriten eleven. Bland annat denna fina ´box´.

 

I morgon är det 1 år sedan jag fick opererat bort ett halvt bröst.  

  

Samma datum skall jag till sjukhuset igen, i samma ärende (kirurgen skall säga sitt). Jag hade sååå ont i mitt långa sår de första dagarna. Kunde inte ens kamma håret, hålla i telefon... vad jag hade framför mig då var det som skulle komma bara 2 månader efter! Nämligen njuroperationen. Herre G..! Jag får nog ta dajmglass från frysen!  


Ha det gott.

Ovido - Quiz & Flashcards