Budda

Alla inlägg den 3 december 2009

Av budda - 3 december 2009 20:26

Hoppas er torsdag var bra, det var min! :) Vet ni? Jag har ett nytt favoritgodis!

  

Tonåringen har fått sin efterlängtade födelsedagspresent. Födelsedagen infaller inte i dag men snart och varför vänta när längtan varit så stor? En äkta Barca-Nike-tröja beställd från utlandet med egna namnet på ryggen. Vilken skön kvalitet! :)

  

I dag  hade jag ett möte i närheten av mitt nya arbete som jag skall börja på nästa månad. Jag hälsade på. Det kändes positivt. Jag fick även en kram. :)


Efter arbetet (som jag slutade klockan 16:00) handlade jag på ICA, lagade en lasagne och en gryta att ha till pasta. I väg till köpcentrat vid 19:30.

Klockan är snart 21:00 och jag skall diska och torka köksgolv. Är så glad över min nya ork som jag saknat under de år jag haft mycket ont, före operationen. Känns sagolikt. Ursäkta om jag verkar tjatig, jag begär inte att någon skall förstå. Enbart förstå att det varit fasansfullt för  m i g . :)


Känner mig glad och ser fram emot saker trots att mina föräldrar är sjuka och försämringen gått fort. Efter år av smärta få bli smärtfri kan jag bara låta glädjen få stå i centrum så länge det går. Våga låta saker vara bra. :)


Ett projekt för semestern i januari är klippning av håret. :)


Ha en fin kväll.




Ovido - Quiz & Flashcards