Budda

Alla inlägg den 4 december 2009

Av budda - 4 december 2009 23:29

Trodde jag aldrig! Men jag hoppades.Förlåt men så är det.


Reza i mitt hjärta men när inte hon har chansen får jag hoppas på Calle? Eller ingen av grabbhalvorna?


Glöm inte den nya omrösningen till höger. *peka*


God natt.

Ljus och värme.

Av budda - 4 december 2009 22:06

Dagens hiss


F r e d a g :)

L i d l  c o l a   l i g h t

G o d   g r ö  n s a k s s o p p a

F a l u r u t

W e s t l i f e , a k t u e l l a   m e d   n y  c d, t a c k  f ö r  a l l t  k i l l a r.

K a r i n   A l v t e g e n s   s ä  t t   a t t   s k r i v a  ( l ä r o r i k t )

F i x   i   b o s t a d e n

S p i k m a t t a n

D j u r

I n g e n  s t r e s s   p å   h e l g e n



Dagens diss


B ö n d e r  s o m  m i s s k ö t e r   s i n a   d j u r, h u r  t ä n k e r  d e?

S j u k s k r i v n i g s r e g l e r, s t a c k a r s  s j u k a

V i s s a   m ä n n i s k o r  j a g  m ö t e r  i   a r b e t e t, s n a r t   s e m e s t e r :)

I s c h o k l a d

P e p p a r k a k o r

A t t   i  k y l e n   p å   a r b e t e t  g l ö m m a  n ö t l j u s e n  j a g  k ö p t : (



Av budda - 4 december 2009 20:58

G r a t t i s   p å   b r ö l l o p s d a g e n!


K r  a  m  &   t a n k a r! :)

Av budda - 4 december 2009 19:43

Jag har plockat fram alla panelgardinar jag köpt billigt  i våras och som legat fint förpackade sedan dess. Skall baske mig försöka få dem att hänga släta och fina i ´nya rummet´. Härligt. :)


En bra dag bortsett från en "känslig karl" på mitt arbete. Men nu är det fredag och tankarna skall inte upptas av det som skett.

I kväll  har jag haft pubik i soffan (3 små barn) medan jag satt med tjejerna när de åt på pläden.Barnen hjälpte till och tog pellets och hö. Barnen var så fascinerade av tjejerna.

  

A l v a   A b b a

  

E  m m a   K i m a d i

  

H a n n a    M o n t a n a

  

S a r a   T a l a

  

K i t t y   K l e e r u p


I morgon blir det besök hos Anna (Julgrisen i länklistan) och min bror. :)

Calle - du har min röst när inte Reza är med längre.


Trevlig helg!





Ovido - Quiz & Flashcards