Budda

Alla inlägg den 11 december 2009

Av budda - 11 december 2009 20:08

 Så var finalen i gång. Vilket bra öppningsnummer. Jag fick höra min älskade Reza igen.   Eddie och Mariette utmärkte sig som bra sångare, något jag inte lagt särskikt märke till tidigare.  

    


 Önskar Calle valt en bättre låt som öppningsnummer. Gitarrförstörandet i slutet hade jag gärna avstått.   

KnappnålsErik var definitivt min absoluta favorit på ett tidigt stadium i tävlingen. Få är emellertid de låtar han lyckats med utan att gapa och skrika.


 Gap och skrik i The Final countdown och kom-igen-publiken-jag-klappar-så-här-så-kan-ni-väl-göra-något-liknande?. Tyvärr Erik, håller inte för  m i g..  


I dag när arbetspasset nästan var slut lade jag mig i den älskade massagestolen. Hade släckt ner och packat allt klart inför hemresan. Somnade. Vaknade av telefonen. Ställde in ett kortare program och njöt av det också. Så skönt.


Har fått en del positiv feedback eller vad jag skall kalla det, på sistone. Av några positiva bekantskaper och även en jag via mitt arbete tvingats ha mailkontakt med i ett ärende. Tänk så glad man kan bli. Känns gott.  


Nu ger jag mig.   


Av budda - 11 december 2009 00:04

Uppmaning.

Rösta gärna i nya omröstningen. *peka åt höger*


Tack å go´natt. :)

Ovido - Quiz & Flashcards