Budda

Alla inlägg den 29 december 2009

Av budda - 29 december 2009 21:53

Jag har den i en fällbar fåtölj framför tv.

Kört ett par program och sedan fått knog-massage med tigerbalsam. Det känns helt underbart i ryggen nu!   


Hoppas på att i morgon bjuder på lika fantastiskt väder som i dag.


Tjingeling.

Av budda - 29 december 2009 20:30

Började dagen på badhuset. Åskådare när minstingen skulle öva inför ´vattenprovet´. Det var länge sedan jag såg minstingen simma och lika länge sedan jag såg något så vackert. Simningen var så lugn, vacker, rörelserna togs ut så bra. Jag blev rörd.

  

Rörd till tårar och skrattade högt gjorde jag också när jag såg Oprah i dag. Det handlade om något av det bästa jag vet. När hon överraskar sina gäster och t ex får personers idoler att ringa på deras dörr hemma, dyka upp på scenen bakom dem när de är i studion osv. Underbart!  


Med posten kom några pocket från Bokus.com.

  

Egentligen krävs det ganska litet för att jag skall känna stor lycka. Tex en ljuslykta på ICA MAXI.

  

Med något (för mig) nytt, nämligen vaxkakor. I de mest ljuvliga dofter.

Har en tänd i lilla sovrummet just nu.  

  

Dagens middag. Quornschnitzel.

  

Alvisen fick provligga min säng i dag.  

  

Favoritgodiset.   

  

Ja som ni märker njuter jag av att vara ledig och koppla av.  


Nu skall jag kika i en katalog med sommarkläder medan Jalla! Jalla! är på.  Dream on.


Hur har du det så här i mellandagarna?

 

Ovido - Quiz & Flashcards