Budda

Alla inlägg den 20 december 2009

Av budda - 20 december 2009 21:02

    

Efter promenad och bus i pulkabacken smakade det bra för minstingen och dennas kompis med varm o´boy och godsaker.

Julgranen blev klädd. Så klart en i plast.   

   

I dag fastar jag inför undersökning. Får bli en mugg te i kväll.

Jag gillar inte te men det luktar gott och jag har fått det av en fin människa så det är klart jag skall prova. Passar fint med något värmande som mättar.

   

Myser med massor av ljus. Här syns mina 4 nya Ittalaljusstakar i bild. Fina.  

      

Här kommer några bilder på favoriterna som är i nuet, som är värda all beundran, tycker jag. Djur är underbara.   


Sara gömmer sig bakom lilla timmerhuset.

   


Hanna som fyller år på onsdag, smakar på moroten.


Emma smakar Proviva. Kit kikar fram.  

    


I morgon blir det sjukhuset. Undrar hur det känns att komma dit efter två täta operationer/vistelser/många undersökningar där. Skall upp i ottan och fortsätta med laxeringen.  


Om det inte blir mer oväder far vi tio mil till min fine far och hälsar på och handlar med honom. Har i kväll provat ringa mor på sjukhuset - inget svar.

Lilla mor, var är du? På väg till stora sjukhuset eller har du...blivit sämre?

  


Viol - krya på dig!

Pia - jag saknar dig!Hoppas semestern är underbar.

Lotta! Önskar jag kunde hjälpa dig!

God natt kära läsare.


Ps. Såg ni Anna Anka?   Ds.


Ps igen. Nu skall familjen se film och det har poppats popkorn. Shyyyysst! Jag som fastar. Jag skall gå och städa badrummet!  Ds igen.


Ovido - Quiz & Flashcards