Budda

Alla inlägg den 14 december 2009

Av budda - 14 december 2009 21:55

Började i dag arbeta  klockan 8:00 och var hemma först klockan 21:10.

På eftermiddagen spelade vi innebandy, alltid lika roligt och alltid lika svettigt. Kändes gott i kroppen efter spel, strech och dusch. Tog en paus vid fyra och lade en ansiktsmask och placerade mig i massagestolen. Ställde in ett program i stolen och slumrade till en halvtimme. Skönt.  

Av praktikanten har jag fått en tygväska innehållande badsalt hon själv blandat till. Så omtänksamt va? Alla kollegorna fick lika. Gulligt. Kommer väl till användning när jag vill koppla av.  


I morgon är min lediga tisdag. Jag skall ta mig ner på stan ett ärende och på e.m är det teaterdags i skolan.

Jag har skrivit en ny presentation. Hur mycket skall man berätta?  

God natt kära du. Sov gott. Zzz.






Ovido - Quiz & Flashcards