Budda

Alla inlägg den 6 december 2009

Av budda - 6 december 2009 21:04

Välkommen in i min "butik"! :)

  

Inte alla produkterna men en hel del. *älskar*


Hoppas Du haft en bra andra advent. Jag trotsar förkylning så tillvida att jag hjälpt till med rumsbytet. Kan ju erkänna att det inte är klart (så   m å n g a   saker det finns här) och att finliret blir nästa helg; fönsterputs, gardiner o dyl. Världens finaste panellängder (som jag köpt från Jotex.se i våras men som jag inte användt) hoppas jag kunna få släta och fina i "nya" rummet. :)


  


E m m a  låg på en stolsdyna och filt på,  på golvet medan jag fixade. En bit paprika smakade fint.


  


Luciatåget sprider ett härligt sken i fönsterkarmen.


Lyssnar på sista spåren av Karin Alvtegens Skuld.

Skall som nästa bok lyssna på den sista av hennes fem böcker. Jag har boken med titeln  S  a k n a d  kvar.


Ha en bra start på nya veckan vi har framför oss. :)


Ovido - Quiz & Flashcards