Budda

Alla inlägg den 8 december 2009

Av budda - 8 december 2009 23:45

Svalt och skönt i nya sovrummet och akupressurmattan ligger på plats och väntar. Kan inte riktigt ta in att jag inte har Ont (med stort O) mer. Det har gått ca 1½ månad sedan operationen av njuren. Jag får nypa mig själv i armen i bland.


Min ömma moder har kommit till sjukhuset i g e n. Hjärtat orkar inte mer. Så snabbt det gått och så konstigt det kan kännas emellanåt. Livet är konstigt.

Livet är härligt också. Man får inte glömma att lyfta blicken och se.

Hoppas  d u   är frisk och nu sover gott.

Av budda - 8 december 2009 22:22

Denna tisdagens hiss:


P r  o m e n a d e r n a   s o  m   s a m m a n l a g t   b l e v   8 0   m i n u t e r


M ö t e t   m e d   r e k t o r   o c h   m e n t o r  i   e f t e r m i d d a g s


M i n   k o m m a n d e   c h e f


  

M a s s a g e s t o l e n  s o m   j u s t   n u    ä r  m i n   b ä s t e  v ä n  ( a j )


´S i s t a  s k r i k e t´  p å  a r b e t e t   i n n a n   j u l ,  s e m e s t e r   o c h 

t j ä n s t l e d i g h e t


N y a   s p e g e l b y r å n  H e m n e s  f r å n  I K E A  ( f o r t f a r a n d e  i 

 k a r t o n g e n )

HEMNES Spegelbyrå


B e s t ä l l d  j u l k l a p p  t i l l   C l i f f   p å  S a n  Q u e n t i n,  U S A.

F r i m ä r k e n , k u v e r t,  k a l e n d e r   f ö r   2 0 1 0   o c h  s u d u k o b o k.


F ö r m å g a n  a t t   v a r a   p o s i t i v  o c h   t a c k s a m   e l l e r  f r a m f ö r 

a l l t   a t t   h a  a n l e d n i n g a r  a t t  v a r a  d e t


M e d  m e r a.



Av budda - 8 december 2009 14:26

Pia! Mina tankar till dig.


Av budda - 8 december 2009 14:22

...och har vissa personer i åtanke. Ju mer jag lär känna människor ju mer....ja ni vet.  Allt folk orkar? Är jag för känslig? Är det jag som genom mitt sätt tillåter dem att handla (behandla) så?  Obs! Retorisk fråga.


Forward ever - backwards never.



Ovido - Quiz & Flashcards