Budda

Alla inlägg den 28 december 2009

Av budda - 28 december 2009 23:32

Jag har börjat lyssna på Katarina Ewerlöf (Grattis föresten på 50-årsdagen i dag!   ) som läser Camilla Läckbergs böcker. Väldigt bra läst och väldigt bra skrivet.   


I dag har varit en lång arbetsdag. På min timme mellan jobbet och kvällsaktiviteten somnade jag i massagestolen på arbetet. Jag formligen älskar den.Jag tog även en stund i den efter arbetspasset vid 21.30


När jag kom hem visade det sig att mannen varit på REA på SIBA och för halva priset köpt en massagedyna som han satt fast i den fällbara fåtöljen.  


Jag fick gulliga grejor i dag. Av kollegorna ett presentkort på en ridtur ut i naturen på Islandshäst med fikakorg. En skyddsängel (berlock) av en kollega.


Denna handgjorda brosch  gav en klient mig, jag blev jätteglad.

  

Denna fick jag av två klienter. Blev rörd.

  

Dessa underbart vackra paket och fina kort av en annan.

Helt överväldigad.

  


I morgon väntar tandläkarbesök med minstingen, simskola med den samma, inköp av fika och sedan besök.   Jag går på semester!  


Hoppas din dag varit bra!

Sov gott.


Ovido - Quiz & Flashcards