Budda

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Sååååå skönt!

Av budda - 29 december 2009 21:53

Jag har den i en fällbar fåtölj framför tv.

Kört ett par program och sedan fått knog-massage med tigerbalsam. Det känns helt underbart i ryggen nu!   


Hoppas på att i morgon bjuder på lika fantastiskt väder som i dag.


Tjingeling.

 
 
Sara

Sara

30 december 2009 15:26

Sv: nej har inte provat de..
På nyår blir det parmiddag med 2 till par :) Blir nog trevligt!

Visst har det vart härligt soligt väder! :) Man blir så mycket piggare! Härligt me massage!

ps. jag har knappt vart hemma dessa dagar därför ja svarar så sent o har färre inlägg i bloggen.. O snart åker jag iväg till fjällen :D

Hoppas du har en härlig dag!

Kram Sara

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

30 december 2009 15:28

Tack för komplimangen om ögonbrynen! :) Det är min syster som fixat de till mig första gången ja nopprade de så har jag bara försökt hålla kvar formen :D

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards