Budda

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

God natt!

Av budda - 11 december 2009 00:04

Uppmaning.

Rösta gärna i nya omröstningen. *peka åt höger*


Tack å go´natt. :)

 
 
Sara

Sara

11 december 2009 00:22

Det kanske är smart ändå det där med matservice.. börjar tänka om lite haha.. 50 kr extra är inte mycket heller..

Har inte åkt än utan första skidresan blir i år, förmodligen i januari! Så hoppas verkligen inte på några brutna ben!

Jag är laddad! Tror inte att Calle vinner men man vet ju aldrig, han har ju lyckats hålla sig kvar såhär länge.. men nu är tove borta så jag är nöjd ändå :D

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Felicia

Felicia

11 december 2009 22:58

Jag kommer aldrig ihåg att jag har nyårslöften O.o
Har de två senaste åren lovat att jag inte ska bråka med min lillebror, men det är omöjligt att förhindra ^^

Svar: Det gör riktigt ont i ryggen *dumma mig*
Allt är bra med (gamla) farfar, men han har uttalat sig på ett sätt som fick mig att nu ta upp det till ytan och fråga honom om en stooor sak. Det börjar på häst och slutar på köp :P

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards