Budda

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Final i kväll.

Av budda - 11 december 2009 20:08

 Så var finalen i gång. Vilket bra öppningsnummer. Jag fick höra min älskade Reza igen.   Eddie och Mariette utmärkte sig som bra sångare, något jag inte lagt särskikt märke till tidigare.  

    


 Önskar Calle valt en bättre låt som öppningsnummer. Gitarrförstörandet i slutet hade jag gärna avstått.   

KnappnålsErik var definitivt min absoluta favorit på ett tidigt stadium i tävlingen. Få är emellertid de låtar han lyckats med utan att gapa och skrika.


 Gap och skrik i The Final countdown och kom-igen-publiken-jag-klappar-så-här-så-kan-ni-väl-göra-något-liknande?. Tyvärr Erik, håller inte för  m i g..  


I dag när arbetspasset nästan var slut lade jag mig i den älskade massagestolen. Hade släckt ner och packat allt klart inför hemresan. Somnade. Vaknade av telefonen. Ställde in ett kortare program och njöt av det också. Så skönt.


Har fått en del positiv feedback eller vad jag skall kalla det, på sistone. Av några positiva bekantskaper och även en jag via mitt arbete tvingats ha mailkontakt med i ett ärende. Tänk så glad man kan bli. Känns gott.  


Nu ger jag mig.   


 
 
Sara

Sara

11 december 2009 22:22

Mm såna tomtar är så goda! tryckte i mig en hel påse för en vecka sen eller något.. haha.. gott!

Tycker inte erik var så bra som han brukar idag.. hmm.. inte med final låten iallaf..

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

11 december 2009 22:25

Har faktiskt inte tv400! :(

Jag myser med geisha choklad och chips! haha :D Onyttigt men gott!

Det är en slags metod där man ska upprepa meningar för sig själv utan att somna, typ "min högra arm är tung" ggr 6 sedan avsluta med jg är fullständigt lugn.. så är det typ 6 olika meningar för olika kroppsdelar , typ som panna är sval, andning är lugn etc.. En grej man måste öva på.. kanske kan skriva ett inlägg om den metoden i bloggen :) så får du läsa mer tydligt haha..

Nu börjar idol igen!

http://www.sarasliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards